vrijdag 14 februari 2014



Daar ben ik eindelijk weer eens met een berichtje.

Het is een heel werk geweest, maar het was ontzettend leuk om bezig te 
zijn met het lammetje, langzaam zag je hem 'groeien' en het is heel leuk om
dan het idee wat je in je hoofd hebt ook te zien lukken.
zie hier het resultaat:

eerst de tekening op het hout...


    
...toen aan het zagen.

lekker wollig lijfje.....

een pootje...




Daar hangt hij dan, een mooi schapenvachtje er bij voor op het stoeltje en
het plaatje is compleet!


Hartelijk groet,

Jacoline



























2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hobby heb je. Wat is dat lampje lief op het eerste plaatje.Heb je een winkeltje aan huis of verkoop je niks.Nou succes verder en ik kom nog wel eens rond neuzen op je leuke site. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je even langs kwam, ik heb geen winkeltje, maar verkoop wel geregeld wat.
      Dus als je iets leuks tegen komt, of zelf een idee hebt wat ik voor je kan maken, laat het dan gerust weten!
      Binnenkort zal ik de verschillende mogelijkheden die je met vilt kunt maken laten zien, en ook de verschillende
      kleuren.
      Groet, Jacoline

      Verwijderen