dinsdag 25 juni 2013

Het was een weekje stil...., maar er wordt nog wel gewerkt.
Deze week ben ik op een andere manier met vilten bezig geweest,
droog vilten, ook heel leuk om te doen!






Echt heel leuk als je zo'n vogeltje ziet "groeien", dit ga je zeker vaker
van me zien, er zijn zo veel leuke dingen te bedenken.
Het is eigenlijk 'schilderen'met wol, en ja, van schilderen daar houd ik
ook van. 't Is alleen al lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Als ik dan de mooie natuurfoto's zie bij sommige van jullie, dan gaat het
wel kriebelen, maar wie weet ga ik het nu wel proberen met wol!

Een hele fijne avond,

Hartelijke Groet,

Jacoline


2 opmerkingen:

  1. Wat mooooi!! Plak je dat wol op? Heel bijzonder. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reactie, ik prik deze wol in een grof geweven stof met een
    viltnaald. Ik hoop binnenkort nog meer te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen