zaterdag 1 juni 2013

Heerlijk dat zonnetje vanmiddag, krijg zoveel energie van.
Maar voorlopig moet ik me niet al te veel op de hals halen,
want over twee weken (15 juni) hoop ik met mijn vilten produkten
op de fair van Kaatje en Co te staan in Ochten, dus dat wordt
nog even heel hard door werken. Maar wel heel leuk om te
doen hoor.














Hier een paar van de dozen vol schapenwolletjes die
staan te wachten om gewassen te worden, en gedroogd, en
gekaard.........., maar dan heb je ook wat, je kunt er zoveel
mooie dingen van maken.














Heerlijk ruikende "zeepstenen" bv.





Of een mooi
kussen van
verschillende
soorten wol.
De lange plukken
wol komen
bv van het
Drentse Heide-
schaap.





Ik vond het heel leuk om de eerste reacties op mijn blog te lezen.
Het toch spannend of er wel mensen zijn die het leuk vinden om
ook mijn blog te lezen, Bedankt!!

Hartlijke Groet,

Jacoline






1 opmerking:

  1. Wat een mooi kussen en die zeepstenen... Leuk!! Ook leuk dat je op de fair gaat staan. Leuke foto's maken voor op je blog. Levert ook weer leuke verhalen op. Ik blijf je gezellig volgen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen