woensdag 29 mei 2013

Daar is tie dan, mijn eerste bericht in blogland, het heeft een poosje geduurt
voor het zover was! Via mijn blog hoop ik wat te kunnen laten zien van
mijn hobby, het maken van woonaccessoires van zelfgemaakt vilt.
Ik moet nog het een en ander uit zien te proberen, want zo goed ken ik
blogland nog niet, als jullie tips of vragen hebben laat het maar weten.
Als jullie het leuk vinden, neem dan de komende tijd regelmatig
een kijkje op mijn blog.

De foto hier boven geeft vast een idee van wat ik zoal maak van vilt, ik hoop
zo snel mogelijk meer nieuws en foto's met jullie te delen.

Hartelijke Groet,  Jacoline

10 opmerkingen:

  1. Ha Jacoline,

    Wat leuk! Je blogt! Ik ga je natuurlijk gelijk volgen ;-). Vilten is hartstikke leuk. Ik heb laatst nog een artikel gelezen, volgens mij in de Buitenleven over een vrouw die een schapenkop had gevilt, zo mooi! Maar de lamp van jou mag er ook zijn hoor. Weer eens wat anders, vilten!
    Ik ben benieuwd naar je berichtjes.

    Hartelijke groet,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even een enthousiast verhaal gezet op mijn blog over jouw nieuwe blog. Hoop dat je daardoor erg veel volgers krijgt.

    Succes!

    Groetjes,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jacoline je ziet het he het werkt hi hi. Welkom in blogland. Ik ga eens kijken hoe ik je kan volgen en ben zeer benieuwd wat je ons allemaal laat zien. Gezellig hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie nog niet hoe ik mij kan aanmelden? Ik kom snel bij je terug.
    Nog een fijne avond
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom, ik als (van oorsprong) betuws meisje, wil je graag volgen, zie nog even geen volgerslijst, waar ik mij op kan aanmelden.
    Ik kom nog terug, lijkt me leuk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Ik ben zelf ook nog maar net begonnen met bloggen. Heb je gelijk tussen mijn favorieten gezet. Altijd leuk om bij andere te lezen.

    Lieve groet,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom in blogland, en ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien ;)
    Hoe kan ik je volgen?

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Willeke bedankt, dat je een berichtje hebt gepost over mijn blog.
    En ja, natuurlijk was hij nog niet helemaal af, want het is wel handig als je iemand kan volgen.
    Ook de anderen bedankt dat jullie al zo snel even een kijkje hebben genomen op mijn blog, ik ga ook snel even een kijkje bij jullie nemen!

    Groetjes Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hai hai,
    Ik kom via je zus en vooral op het prachtige vilten kapje af! Mooi gedaan zeg!
    ik ga je volgen hoor!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik kom via via op jou nieuwe blog terecht. Mooie lamp hoor!
    Succes ben blogger.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen